På väg mot folkligheten

Emilio Ingrosso ska ge ut en bok där han ger sin syn på saken när det gäller hans trassliga förhållande till Pernilla Wahlgren. Bland annat kommer han avslöja och delge oss smutskastande detaljer rörande Christina Scholin, Charlotte Perelli och fröken Wahlgren själv.  "Jag har i alla år framställts som 'The bad guy'. Jag är trött på den stämpeln."

Mm. Emilio efter att ha avslöjat snasket och låtit oss frossa i meningslösheter och ointressant familjesnusk om Who-the-fuck-gives-a-damn kommer du att bli folklig...

Och så var det Anders Svensson som sa "Det finns för många gnällspikar". Punkt.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Men jag har sett hemsidan, och jösses så snygg boken är! Jag erkänner motvilligt att jag blir lite nyfiken..! Kolla: www.boogazine.se
Och jag har alltid tyckt att den där Pernilla verkar lite otäck! :-)

2007-05-12 @ 14:42:48
Postat av: Caniggia

Att Pernilla är otäck skriver jag under på, men nu var ju mitt inlägg mer något av en bitter betrakelse på all meningslös skit som skrivs i tidningarna...

2007-05-15 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback