C'est moi

Lite småtöntigt, jag vet, men jag kände att jag var tvungen. Men det är ett ypperligt läge att presentera mitt vackra anlete för er som inte haft förmånen att beskåda det. Hur som helst är det så här jag ser ut, eller hade sett ut om jag varit med i Simpsons. Jag är ganska nöjd, även om bilden naturligtvis inte kan leva upp till originalets undebara skönhet.

image75
Om du undrar hur du själv skulle se ut som Homers okända släkting är det bara att ta en sväng till
simpsonizeme.com.


Kommentarer
Postat av: Lasselainen

Hahaha!
Såg det där på en annan kompis blogg och det är förvansvärt likt hela tiden. Nu är det dags för mig att göra detsamma...

Postat av: Lasselainen

C'est moi heter det väl ändå förresten?

2007-08-07 @ 13:36:01
Postat av: Caniggia

...inte fasen vet jag! Jag talar inte franska. Jag är väl ingen fjolla heller? Jag är naturligtvis tysk.

2007-08-07 @ 16:18:56
Postat av: Lasselainen

Och ändå så ändrar du... hihi

2007-08-07 @ 20:41:56
Postat av: Caniggia

...det är du som är fransosen =)

2007-08-07 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback