Lössläppta fruar från Ljungbyholm

Försökte alldeles nyssens få tag på lite juliga låtar inför det ståtliga julbord som kommer gå av stapeln i morgon kväll. Nu är ju jag en kille i farten som gärna gillar att vara toppmodern och inne i det allra senaste, så istället för att springa ned till skivbutiken och inhandla en LP, satte jag mig med diverse sökmotorer och program av allra bästigaste slag för att ladda hem, naturligtvis helt lagliga, så kallade mp3:or. För er som inte är familjära med mp3:or kan jag förklara för er att det är en förkortning av Moving Picture Experts Group [generation] 3 och den allra senaste skvalmusiken finns att få tag på i formatet, så som Marie Picasso.

Nåväl, när jag sitter där och letar efter Bosse Larssons fin fina julleks-skiva med klassiker som: Kom fager unger Sven och Tre hurtiga gossar, dyker det upp lite suspekt reklam på sidan där jag befinner mig: "Horny cheating Milfs in Ljungbyholm" basunerades ut med en spyneonfärgad text. Bilder visade lite äldre kvinnor som inte skämdes att visa sina blottade behag. Det ska nu tilläggas att det var bra många bilder på damer från Ljungbyholm. Reklamen länkade till någon dating-sida eller liknande. Vad den sidan då försöker tuta i mig är att det i Ljungbyholm finns en hel skrälldus med kåta KVM:s, det vill säga knull-vänliga-morsor, som till på köpet vänsterprasslar. Jag vet inte, men det kanske ska sägas att Ljungbyholm är en by av det mindre slaget med hus av eternit, lador i sliten rödfärg och invånarna består av två ficktjuvar och ett luder. Något säger mig att den där sidan luras. "Horny cheating Milfs in Ljungbyholm". Jo, tjena! I franska Angoulème kanske, men Ljungbyholm?! Lite trovärdighet i reklamen kan man väl ändå få kräva?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback