Sommarplåga

Så där. Då har jag hittat min alldeles egna sommarplåga, även om den inte är en plåga för mig än. Snarare är jag fullständigt fast i jag-tar-den-en-gång-till-träsket. Vad babblar jag om då? Florence Valentins Pokerkväll i Vårby Gård så klart. Jag skiter i om den är snodd av the Clash. Den som kopierar är en blek människa. Den som lånar och gör det till sitt eget är intelligent. Ungefär. Kan man säga. Glad blir jag av den i alla fall.

Om man tar sig tid att läsa intervjun i
DN På stan med Florence Valentin verkar han om inte annat vara en tänkande människa. Sådana får min respekt. Långt mer än hjärndöda idioter som tycker Jackass är habil TV-underhållning, för att inte tala om Top Model eller annat trams. Dessvärre blir ju det mesta av det han säger rätt så, ja, smått innehållslöst med tanke på att de var med i folkliga Allsång på Skansen för något tag sedan. Men. Det kanske fanns ett syfte. Mm.


Kommentarer
Postat av: Linda

Bankrobber, va?

Postat av: Caniggia

Mm. En på Bankrobber med släng av ADHD och så kanske lite från covern på I fought the law.

2007-07-24 @ 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback