I sommarens soliga dagar

Midsommar. Regn. Sill. Färskpotatis. Läckö Slottsaquavit. Sill. Sillsallad. Hallandsfläder. Skinka. Färskpotatis.  Skåne Akvavit. Nubbesallad med sill. O.P. Andersson. Färskpotatis. Silltårta. Porsbrännvin. Kaffe. Jordgubbstårta. Grilla. Regn. Grilla ändå. Öl. Allsång. Gitarr. Calle Schewens vals. Öl. Stek. Sallad. Öl. Öl. Sjösala vals. I sommarens soliga dagar. Kaffe. Kaka. Regn. Öl. Fattig bonddräng. Öl. Breakfast at Tiffany's. Calle Schewens vals. Öl. Fröken Fräken. Holiday in Cambodia. Calle Schewens vals. Gasa med motorcykel i garaget. Pugh på LP. Öl. Allsång. The Boxer. Man ska ha husvagn. Bara sport. Öl. Calle Schewens vals. Öl. Regn. Mörker.

...fördöme dig skymning, och drag nu din kos! Det brinner i martallens topp! Här dansar Calle Schewen med Roslagens ros, han dansar till solen går opp!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Din midsommr verkar till stor del ha bestått av sill i alal dess former :P
Dessutom hörde jag Breakfast at Tiffany's när jag åkte hem i dag...

Postat av: Caniggia

Jag vet! Jag gillar inte ens sill, men samlas man med hela förbaskade släkten är det bara att tugga och hälla i sig vad som bjuds... =)

2007-06-24 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback