WSOP-mannens infantilism

Jag har helt oförhappandes blivit påhoppad och fått utstå spott och spe i bloggar runt om på den globala internetten. Jag har blivit anklagad för att vara en usel pokerspelare. Jag säger inte nu, och har heller aldrig tidigare påstått att jag skulle vara något pokeress, snarare tvärtom. Just därför känner jag att jag är tvungen att försvara mig från detta lömska och fega angrepp. Man sparkar helt enkelt inte på den som redan ligger.

image23

För det första vill jag klargöra att jag i princip inte befattar mig med poker längre. Det fanns dock en tid då jag lade ner ganska kraftigt med tid på att plöja pokerlitteratur, läsa pokerrelaterade tidsskrifter och se på vilka moves proffsen gjorde just då eller just då. Nu har jag dock glömt allt.  Men. Till dagsdato har jag aldrig ens satt in några pengar på ett pokerkonto. Jag har således inte kunnat förlora några pengar, däremot har jag lyckats med konststycket att plocka ut cirkus 5000 kronor från pokerklienter under de futtiga två åren då jag får sägas ha befattat mig med poker. Kanske upplevs som en struntsumma för  Herr Hej-jag-sitter-på-höga-hästar-och-ska-till-Vegas och annat löst folk där ute som lever i en falsk dröm om att ni ska kunna försörja er på detta dobbleri. Jag anser således att detta påhopp är taget helt ur luften och gjort av en mycket lågt sinnad människa. Mitt förslag är att han och hans gelikar trycker upp dylika åsikter i storgången i fortsättningen. Grr.

Kommentarer
Postat av: steven

jaha freddy, då var vi där igen med dina långa texter som aldrig ngn orkar läsa igenom...

2007-06-06 @ 03:40:28
Postat av: Caniggia

...du avskräcks bara av alla svåra ord. Slå upp dem!

2007-06-06 @ 08:45:23
Postat av: Mårten

Det verkar vara en riktig skitstövel, den där Herr Hej-jag-sitter-på-höga-hästar-och-ska-till-Vegas. Fy för sådana!

2007-06-06 @ 11:31:45
Postat av: Caniggia

Usch ja! Han är ett unikum när det gäller skitstövlar...

2007-06-06 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback