Fet fisk kan ge sämre spermieproduktion

I helgen fick jag besök av gamla polare från min tid som kandidat vid Uppsala Universitet. De som kom var två till antalet där den ene var en skånsk paragrafryttare och den andre en paranoid moderat som såg hjärnspöken och kommunister bakom var dörr och under var list. Hur som helst drack vi, likt i gamla dar, en hel massa öl, vi levde helt enkelt drömmen.
- Living the dream.
Öl, tv-spel och jordnötter. Det är så drömmen ser ut om man har familj, barn och hela klabbet har jag hört. När vi så hade paus från allt okultiverat, ociviliserat trams valde en i sällskapet att uppdatera sig på omvärldens händelser och rattade in text-tv:n.
 
Han sitter där och mumlar något ohörbart var gång det kommer upp en ny nyhet. Han mumlar dessutom på skånska, vilket försvårar hörbarheten än mer. Plötsligt får han ur sig något som i alla fall hörs: - Tidsfrist i Monaco...

Tidsfrist?! tänker jag. Vad då för tidsfrist? Vem har fått mer tid i Monaco? Prins Albert? Synnerligen underligt! Det visar sig dock rätt snart att det inte alls rörde sig om Monaco. Inte någon tidsfrist heller. Synd. För jag äter rätt mycket lax.


Kommentarer
Postat av: Hilda

Haha, what?

2008-08-11 @ 22:08:48
Postat av: Steve

Hahaha ja herregud..! Men se upp!För så länge vi "inte kan hålla ihop utan låter en hjärndöd vänster få styra opinionsbildningen med ett närmast sinnessjukt amerikahat, kommer antidemokratiska krafter i världen att leva sötebrödsdagar. Så enkelt är det."



Citat från
http://erixon.com/blogg/ :)

2008-08-13 @ 21:21:31
Postat av: Caniggia

...jag använder mig inte av andra informationskanaler än den här bloggen. Här står allt som är värt att veta i världen. Jag ämnar därmed inte låta mig indoktrineras av något bloggtrams vare sig det är en galning från kapitalisthögern eller någon idiot från kommunistvänstern, eller något mjäkigt gråsosseaktigt mittemellan. Sunt förnuft räcker gott. Mitt sunda förnuft!

2008-08-14 @ 00:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback