Vem är du, vem är jag

Att beskriva sig själv kan vara förbenat svårt; at se sina egna styrkor och svagheter. Strax är det dags för löneförhandling. Då gäller det att ha vässat klorna rejält om man nu ska kunna roffa åt sig något av kakan. Jag tog därför fram en otroligt enkel metod för ändamålet. Genom att ta tre stycken figurer från film- och tv-världen och sedan liksom köra dem i en mixer så får man helt enkelt fram vem jag är. Fram träder en klar och tydlig bild av vem jag är. Hur smart som helst om ni frågar mig. Det går garanterat inte komma bättre förberedd till sin chef än vad jag är just i detta nu. Får hoppas det är lika klart då jag äntrar chefens kontor. Vilka det blev?


J.D. i Scrubs, Spike i Notting Hill och Cosmo Kramer i Seinfeld.

    


Kommentarer
Postat av: Hilda

Men alla de där är ganska blåsta.

2008-01-31 @ 11:02:13
Postat av: Anonym

Vilket påhopp! Missförstådda genier heter det...

2008-01-31 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback