Att gifta sig rikt

Kan glädjande meddela att jag nyligen gift mig med ett pokerproffs tillika (före detta?) elitspelare i innebandy. Det var ett mycket romantiskt och luftfyllt frieri som föregick hela äktenskapslöftet.

Saxat från ett styck msn-konversation:
elitspelaren säger:
ge mig mat
Jag säger:
är vi gifta eller?
elitspelaren säger:
ja?
Jag säger:
ok

Det visade sig dock rätt så snart att det var långt ifrån något lyckligt äktenskap jag valt att hängivet kasta mig in i då elitspelaren väljer att kasta ur sig:
- du ska tjäna mig, din hund.

Någonting säger mig att det kommer bli strid om diskandet...

 

Kommentarer
Postat av: 031

Här e man borta från gamet för en liten begravning så VIPS så är du bortlovad till någon jävla innebandyröv m pannband, fett hår o seniga vader.
Detta skall jag då sannerligen komma ihåg. med gift dig då. gör det. Gör't.

2008-03-18 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback