Att välja sin fru

Såg för någon vecka på Jeopardy, och den här gången var ingen annan än Karin Schulman med -- Alex Schulmans bättre hälft. Eller bättre och bättre. Jag har inte mycket till övers för Alex Schulman, eller jag har inget till övers för honom alls, men hans fru var kanske något av det mest bimboaktiga jag någonsin skådat, och då har jag ändå råkat se Carolina Gynning, Victoria Silvstedt och Babsan. För att utrycka det milt var hon inte den vassaste kniven i lådan så att säga, hissen gick inte alls, hönsen som var kvar i hönsgården var döda och hästarna i stallet halta och lytta, kommoden saknade lådor. Kort och gott -- hon var så korkad som bara blondiner i blondin-histoirer kan vara, samtliga ölänningar låg i lä. Alex Schulmans anseende växte inte direkt i mina ögon. Frågan är bara vem som valt vem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback