Elof

Jag har en vän. Han tyckte jag uppdaterade den härninga bloggen alldeles för dåligt. Jag sa att jag ju måste ha något meningsfullt att skriva om, eftersom det ju vanligtvis bara dryftas väsentligheter här går det ju inte bara skriva om vad skit som helst. Min vän, Elof, tyckte jag skulle skriva om honom. Jag förstod aldrig riktigt poängen. Han propsade på att han var en intressant figur som tåldes att skrivas om i en blogg. Jag köpte inte hans argument och valde därför att inte omnämna honom i den här bloggen. Elof heter egentligen något helt annat och gick förövrigt idag mannekäng inför 2 gettter, 1 retarderad dräng, 2 höns, samt 1 bonde med tillhörande fru och högrep i "gallerian" Ölands köpstad. Fråga mig inte vad han gjort som gör att han förtjänar den förnedringen, men mest troligt något mycket, mycket, mycket ont*.

*Onda ting på Öland kan vara sådant så som att vägra deltaga i ölhävning, inte vilja ha en sup, tycka sprit är äckligt eller bara helt sonika råka yttra att man kanske ska ta det lite lugnt på tisdag och inte ämnar närvara på veckans mäskprovning.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hahaahhah!

2008-09-20 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback