Fylle-Danne

Kalmar FF vann seriefinalen med andan smått i halsen. Elfsborg hade nog baske mig gått segrande ur den fajten om Anders "Prick-på-näsan" Svensson och Tzatziki varit med. Märkligt utspel av Daniel "Jag-dricker-och-kör-bil" Mobaeck efter matchen dock. Han tyckte det var tråkigt att han blev hånad, inte minst eftersom det spred dålig stämning på läktaren. Han kanske skulle tänkt på det innan han satt sig i en bil efter haft shot-race med 'Bella' Berglund. Jag menar, spott och spe får man baske mig stå ut med om man betett sig som en idiot, sedan kan folk komma dragandes med sitt samhället-tar-hand-om-straffet-bjäbbbjäbb. Fyllerister som kör bil förtjänar inget annat än en lavett: högeryttersida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback