Världsbäst

Yes. Nu har det dragit igång. Paralympics. I vardagsmun: cp-os. Os:et för krymplingar, neurosedynskadade, blinda, rullstolsbundna, allergiker, krumma och säkert en och annan nervös bibliotekarie. Nu är det igång i alla fall. Hittills har det gått som smort för de svenske. De har tillskillnad mot de fullt kärnfriska svenska olympierna mäktat med fenomenala prestationer. Skönt att veta att vi har världens bästa mongos. Det är också en styrka. Sedan behöver man ju inte vara alltför svagsint för att kunna lista ut att den där skadan Anders 'prick-på-näsan' Svensson drog på sig ju i själva verket säkerligen var ett svepskäl för att kunna åka på Paralympics.

Nej, men vad skriver jag. Fy!


Kommentarer
Postat av: Fröken Tyll

DU är så jävulsk makaber. o så skäller du mig att jag driver för långt med andra världskriget?? DOM judarna är ju döda redan i alla fall. men ser du några döda dagsaktuella paraolympiker? nä nääää NÄÄ?!?! just det.

jag vann. 1 - 0.

JAG är moraliskt fulländad då jag håller mig till Eric Cartmans humana referenssystem.

2008-09-14 @ 22:47:35
Postat av: Caniggia

Bah! Medan jag yttrar förnumstiga putslustigheter rörande paralympikernas framgångar, ställer du dig mer eller mindre i givakt, med armen i vinkel och drar så skrämmande skämt att Eric Cartmans antisemitiska dito bleknar i jämförelse. Huvaligen. Jag planerar att anmäla dig till JO, Jämo, SKF, ABB eller annan lämplig förkorting...

2008-09-15 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback